Webinarium wieńczące akcję #stopfomo

27 lutego 2023 odbyło się zdalne webinarium pt. „FOMO a nastolatki: jak walczyć z lękiem przed odłączeniem. Webinar w ramach akcji #stopfomo”. Poprowadziły je dr hab. Anna Jupowicz-Ginalska, prof. UW (koordynatorka projektu badawczego „FOMO. Polacy a lęk przed...

Podcast #stopfomo: Seniorki i Seniorzy

Zapraszamy do wysłuchania trzeciego podcastu – tym razem naszym gościem jest Mądra Babcia (https://madrababcia.pl), czyli Beata Borucka – mama dorosłej córki Marty i babcia trojga wnucząt. Zawodowo absolwentka Akademii Medycznej i psycholog biznesu,...

Podcast #stopfomo: Rodzice

Właśnie zadebiutował drugi podcast z serii #stopfomo! Tym razem rozmawiamy z red. Marcinem Perfuńskim: wieloletnim dziennikarzem, redaktorem, bloggerem, autorem platformy internetowej Supertata.tv oraz… tatą pięciu córek.  A dyskutujemy o rzeczach ważnych dla nas...

Podcast #stopfomo: Nastolatki

Zgodnie z obietnicą publikujemy jeszcze gorący, pierwszy z serii “#stopfomo” podcast. Naszymi gośćmi byli maturzyści ze Społecznego Liceum Ogólnokształcącego nr 1 im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego w Warszawie: Zuzanna Wasiak i Antoni Serafin. Posłuchajcie, co...

Startuje akcja #stopfomo!

Już 13 stycznia 2023 roku rusza akcja #stopfomo, skierowana do uczniów województwa mazowieckiego, a organizowana przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW, NASK-Państwowy Instytut Badawczy, Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna i Akademickie Radio...

O FOMO na Wydziale Polonistyki UW

Przedstawicielki naszego Zespołu – dr hab. Małgorzata Kisilowska-Szurmińska, prof. UW oraz dr Katarzyna Iwanicka – gościły wczoraj (7 listopada) na Wydziale Polonistyki UW. Dla studentów specjalizacji medialnej filologii polskiej, w ramach...

Już są! Wyniki badań za 2022!

Mamy to – właśnie otrzymaliśmy świeżutkie wyniki badań FOMO i zjawisk mu towarzyszących w 2022. Nowe dane oznaczają jedno: jesteśmy gotowi do prac nad kolejnym raportem, w którym pojawią się nie tylko znane wątki (takie jak zaangażowanie w media społecznościowe,...